به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    1. عمل بلندتر از کلمات است.
    اقدامات بازتاب بهتری از شخصیت شخص است زیرا گفتن کارها آسان است ، اما عمل کردن بر روی آنها و دنبال کردن آن دشوار است.

    مثال: جولی همیشه می گوید که او به مدرسه اهدا می کند ، و هرگز این کار را نمی کند ، بنابراین من شک دارم امسال این کار را انجام دهد. از همه ، اقدامات بلندتر از کلمات صحبت می کنند.

    درسا
    29 / 12 / 1398 - 17:09
    بازدید : 213
    برچسب‌ها :

    داستان الهام بخش از دوستی واقعی!
    دو دوست بودند که در یک بیابان قدم می زدند. در حالی که پیاده روی می کردند ، به یک استدلال زشت رسیدند و از عصبانیت یکی از آنها را به صورت دیگر سیلی زد. کسی که سیلی زده بود ، هرچند صدمه دیده بود ، چیزی نگفت و بی سر و صدا روی ماسه نوشت: "صدمه دیده ام زیرا امروز دوست من به صورت من اصابت کرد." آنها راه رفتن را از سر گرفتند و تا زمانی که به واحه ای نرسیدند ، راه می روند. آنها تصمیم گرفتند که در واحه حمام کنند. در حالی که آنها در حال حمام کردن بودند ، کسی که سیلی زده بود ، شروع به غرق کرد. دوست دیگر به نجات او آمد و او را نجات داد. پس از نجات ، او روی سنگ نوشت: "امروز من توسط بهترین دوست من نجات یافتم".
    دوست دیگر از او پرسید: "چرا وقتی من شما را سیلی زدم وقتی که شما را نجات می دادم روی سنگ ماسه می نوشتی؟" پس از این ، دوست دیگر پاسخ داد كه بهتر است وقتی دوست شما به شما صدمه می زند ، ماسه ماسه بنویسیم ، زیرا باد از بین می رود اما وقتی دوست شما برای شما مطلبی را انجام داد ، آن را روی سنگ بنویسید تا بتواند برای همیشه حک شود.

    اخلاق داستان
    دوست شما همیشه طرف روشن تر شما را می بیند! مهم نیست که چه دوست شما همیشه برای نجات شما باشد ، در هر شرایطی باشد!

    درسا
    28 / 12 / 1398 - 23:51
    بازدید : 221
    برچسب‌ها :

    دختران ماه
    ماه ، مانند پوشیدن پوشش هوا برای محافظت از هوا ، محروم شد و ماه را از همان آغاز تا یک بمباران مداوم شهاب سنگ ها و عملکرد خورنده اشعه خورشید در معرض دید خود قرار داد. به گفته توماس گلد ، از دانشگاه کرنل ، سنگهای روی سطح ماه از طریق جذب مداوم از ذرات شهاب سنگ به پودر کاهش یافته اند. به گفته جرارد کوئیپر ، از دانشگاه شیکاگو ، فرار از گازهای ماگما ماه ممکن است به ماهواره یک قوام سبک ، متخلخل مانند آنچه که از سنگ قیرین ساخته شده است داشته باشد.
    ماه قدیمی است ، قفوفق موافقت كرد ، سوراخ شده از سوراخ های فرسوده. با چرخیدن برهنه در آسمان ، فرسایش می کند و مانند استخوان زخم شده گوشت خود را از دست می دهد. این اولین بار نیست که ...

    درسا
    27 / 12 / 1398 - 20:33
    بازدید : 216
    برچسب‌ها :

    دروغ
    من از یک خط طولانی دروغگوهای خوش بین می آیم. پدربزرگ من بهترین دروغگو از همه بود. او برای سرزمین آزاد به غرب آمد و من حدس می زنم که نمی توانید او را دروغگو بدانید که او دروغگو است زیرا او اولین کسی بود که خودش به این دروغ اعتقاد داشت.
    زمین موجود! بیا و بگیرش! پوسترها از فرصت خود برای ادعای زمین و زراعت آن به آمریکایی ها گفتند. برای به دست آوردن 160 هکتار از شخص خود ، همه شما باید یک شهروند آمریکایی و سن 21 سال بود. برای اینکه این زمین تنها کاری باشد که شما باید انجام دهید این بود که هزینه تشکیل پرونده 10 دلار را پرداخت کنید و ...

    درسا
    26 / 12 / 1398 - 16:16
    بازدید : 222
    برچسب‌ها :

    پل : داستانی زیبا و دلگرم کننده
    این داستان دو برادر است که سالها در مزارع خود در کنار یکدیگر زندگی می کردند ، تا این که یک روز یک استدلال احمقانه باعث ایجاد اختلاف بین آنها شد. این اولین اختلاف نظر جدی بود که برادران در تمام 50 سال خود داشتند. تا آن روز ، آنها همیشه زمینه های خود را با هم کار می کردند ، دانش و تولید را به اشتراک می گذاشتند و در مواقع نیاز یک کمک کننده را به یکدیگر وام می دادند.
    این مبارزه با یک سوء تفاهم کوچک آغاز شد ، که گاهی اوقات می تواند اتفاق بیفتد ، اما این اختلاف به وجود آمد و تبدیل به یک تبادل عصبانی از کلمات شد و به دنبال آن هفته ها سکوت پیش آمد.
    یک روز ...

     

    درسا
    25 / 12 / 1398 - 23:28
    بازدید : 219
    برچسب‌ها :

    سندرم سرطان ارثی
    سرطان یک بیماری شایع است ، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از خانواده ها حداقل تعداد کمی عضو دارند که مبتلا به سرطان بوده اند.
    به نظر می رسد برخی از انواع خاص سرطان در برخی خانواده ها وجود دارد. در بعضی موارد ، این ممکن است به این دلیل باشد که اعضای خانواده رفتارهای خاص خود را نشان می دهند و یا در معرض خطرهایی قرار می گیرند که خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد مانند سیگار کشیدن احتمال ابتلا ...

    درسا
    24 / 12 / 1398 - 22:46
    بازدید : 198
    برچسب‌ها :

    چگونه می توانید HPV دریافت کنید؟
    هرکسی که تماس جنسی پوستی با پوست داشته باشد ، در معرض خطر عفونت HPV است. عوامل دیگری که ممکن است فرد را در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به ویروس HPV قرار دهد عبارتند از:

    • افزایش تعداد شرکای جنسی
    • رابطه جنسی واژن ، دهانی یا مقعد محافظت نشده
    • سیستم ایمنی ضعیف
    • داشتن یک شریک جنسی که دارای HPV است

    اگر به نوعی از HPV پرخطر مبتلا باشید ، برخی از عوامل باعث می شوند احتمال ابتلا به عفونت ادامه یابد و به سرطان مبتلا شود:

    • سیستم ایمنی ضعیف
    • ابتلا به STI های دیگر ، مانند سوزاک ، کلامیدیا و تبخال ساده
    • التهاب مزمن
    • داشتن فرزندان زیادی (سرطان دهانه رحم)
    • استفاده از داروهای ضد بارداری خوراکی برای مدت طولانی (سرطان دهانه رحم)
    • استفاده از محصولات دخانی (سرطان دهان یا حلق)
    • دریافت رابطه جنسی مقعد (سرطان مقعد)
    درسا
    23 / 12 / 1398 - 22:21
    بازدید : 196
    برچسب‌ها :

    تأثیر والپروات (valproate) بر عملکرد تکلم در کودکان مبتلا به صرع
    هدف از مطالعه حاضر ، بررسی تأثیر والپروات (VPA) بر عملکرد زبان در بیماران تازه مبتلا به کودکان مبتلا به صرع است. ما سوابق پزشکی 53 بیمار تازه تشخیص داده شده مبتلا به صرع که تحت درمان با مونو تراپی VPA قرار گرفته بودند را مرور کردیم (53 نفر = 22 ؛ 22 بیمار مرد و 31 بیمار زن). آزمودنی ها حداقل قبل از شروع VPA و حداقل دو بار تحت آزمایش زبان استاندارد قرار گرفتند. آزمون های استاندارد زبان مورد استفاده عبارتند از: Test of Language Problements zgjidhation Languages ، نسخه کره ای از تست عملکرد زبان اکسپرس / گیرنده و آزمایش ادراری مفصل و واج شناسی. از آنجا که تمام بیمارانی که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته بودند کره ای به عنوان اولین زبان خود صحبت کردند ، ما از تست های زبان کره ای برای کاهش تعصب در داده ها استفاده کردیم. تمام پارامترهای زبانی آزمون مهارت های حل مسئله زبان پس از شروع VPA در 53 بیمار كودك مبتلا به صرع (میانگین سنی: 3.2 ± 3/11 سال) اندکی بهبود یافته است ، اما فقط "پیش بینی" از نظر آماری معنی دار بود (تعیین علت ، 14.9 ±) 5/4 .1 5/5 15 5/15 ؛ استنباط ، 5.8 .1 16.1 تا 5/5 .9 9/16؛ پیش بینی ، 4.9 .1 4/11 ± 11/1 ± 4/11؛ ؛ امتیاز کلی TOPS ، امتیاز 4/14 42 42.0 تا 5/12 44 44/4). بيماران تحت درمان با VPA نيز در زمان پاسخ ، طول متوسطي را در ميان کلمات (MLU-w) نشان دادند ، اما از نظر آماري معنادار نبود (تعيين کننده علت ، 2/2 5. 4/5 to 5/1 7 5/5 making ؛ استنباط ، 2/2 8 8/5 to). 1.8 .0 6.0 ؛ پیش بینی ، 2.5 5.9 تا 2.1 5. 5.9 ؛ کل ، 2.1 5. 5.7 تا 1.7 5. 5.9). استفاده از VPA منجر به پیشرفت اندک اما نه از لحاظ آماری معنی دار در عملکرد پذیرش زبان (دامنه: 1/41 ± 144.7 to 39.7 ± 148) بود. سرانجام ، هیچ تغییر آماری معنی داری در درصد عملکرد مفصل پس از مصرف VPA مشاهده نشد. بنابراین ، داده های ما نشان می دهد که VPA تأثیر منفی بر عملکرد زبان نمی گذارد ، بلکه توانایی های حل مسئله را کمی بهبود بخشیده است

     

    درسا
    22 / 12 / 1398 - 15:51
    بازدید : 209
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 30
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه